Μαθηματα...
Για το «απίστευτο» γεγονός ότι ένας στους τέσσερις νέους στην Ελλάδα δεν μπορεί να κατονομάσει «τρία σημαντικά επιτεύγματα της ΕΕ» και ότι 4 στους 10 νέους έως 25 χρόνων «δεν διακρίνουν κάποιο θετικό γι' αυτούς από τη συμμετοχή στην ΕΕ» έγραφε τις προάλλες η «Καθημερινή», βασισμένη σε μια διαδικτυακή έρευνα που έκανε η ΜΚΟ «Δίκτυο» (της Αν. Διαμαντοπούλου).
Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της έρευνας έγραφαν για την ανάγκη στο εκπαιδευτικό σύστημα να μπει η ευρωενωσιακή «διάσταση», ώστε οι νέοι, που κατά τ' άλλα «αντιλαμβάνονται τις προκλήσεις της ΕΕ», να «τις κατανοήσουν σε βάθος».
Η αλήθεια, βέβαια, είναι πως όσα μαθήματα κι αν κάνουν στους νέους για τα «καλά» της ΕΕ, όσα λεφτά κι αν ρίξουν στα διάφορα προγράμματα, για να αποδεχτεί η νέα γενιά ως «αυτονόητη» και «αιώνια» την ανεργία, τη φτώχεια, τη ζωή και δουλειά χωρίς δικαιώματα και να την στρατεύσουν στις υποθέσεις των καπιταλιστών, η πραγματικότητα για εκατομμύρια νέους θα γεννάει τη δυσαρέσκεια και την αμφισβήτηση απέναντι στην ένωση του κεφαλαίου.
Τα παιδιά της εργατικής τάξης, των λαϊκών στρωμάτων, χρειάζεται όντως να κατανοήσουν σε βάθος και το χαρακτήρα αυτής της καπιταλιστικής ένωσης, που δεν παίρνει από μερεμέτια. Να συνειδητοποιήσουν ότι όσο υπάρχουν το σάπιο καπιταλιστικό σύστημα, η εξουσία του κεφαλαίου και οι ενώσεις του, μέλλον γι' αυτούς δεν υπάρχει. Να μπουν κι εκείνοι ορμητικά στον αγώνα για τις σύγχρονες ανάγκες τους, σε σύγκρουση με τις ιμπεριαλιστικές ενώσεις και την εξουσία του κεφαλαίου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου