Δώσε και εσύ μια συνέντευξη στον εαυτό σου!

Προχτές έγινε κάτι πρωτότυπο για τα αθλητικά δρώμενα. Ο σταρ του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ πήρε συνέντευξη από τον εαυτό του και τη δημοσίευσε στο facebook. Την ιδέα του μιμήθηκαν και άλλοι, από τον πολιτικό χώρο.
Αλέξης Τσίπρας: 
gallery thumbnail
Ερ. Είστε ακόμα Αριστερός κύριε Τσίπρα;
Απ. Είμαι κάθε λέξη από το αριστερό μνημόνιο
Ερ. Γιατί έχετε αθετήσει όλες τις προεκλογικές σας υποσχέσεις;
Απ. Δεν τις αθετήσαμε. Η ελπίδα έρχεται, το μέλλον ξεκίνησε
Ερ. Τι έχετε να πείτε στους αγρότες;
Απ. Έχω να τους πω μια κινέζικη παροιμία: Πριν χτυπήσεις το σκύλο μάθε το όνομα του αφεντικού του
Ερ. Στους νέους επιστήμονες που διαμαρτύρονται τι έχετε να πείτε;
Απ. Έχω να τους πω ένα ποντιακό ανέκδοτο: Πως πέθανε ο τελευταίος πόντιος επιστήμονας; Του καρφώθηκε μια ιδέα στο μυαλό.
Ερ. Χαχαχα
Απ. lol
Ερ. Τι έχετε να πείτε σε όσους σας αποκαλούν νέο Ανδρέα Παπανδρέου;
Απ. Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, τα τιμημένα νιάτα και τα περήφανα γηρατειά ξέρουν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Απλά έχω υπογράψει συμβόλαιο με το λαό για να φέρω την αλλαγή.
Βασίλης Λεβέντης
gallery thumbnail
Ερ. Πώς είναι οι πρώτοι μήνες στη Βουλή κύριε Πρόεδρε;
Απ. Ε πώς να ‘ναι. Σκατά!
Ερ. Οι σχέσεις σας με τους άλλους αρχηγούς πως είναι;
Απ. Ο Τσίπρας είναι καλό παιδί, αλλά λίγο βλάκας ρε παιδί μου. Ο Κυριάκος δε μου μιλάει από τότε που έστειλα καρκίνο στα σόγια του.
Ερ. Λένε ότι έχετε αλλάξει από εκείνη την εποχή. Ισχύει;
Απ. Κοίταξε να δεις, εγώ ίδιος γραφικός είμαι. Τα ζώα που δεν με ψηφίζαν άλλαξαν. Έγιναν πιο χαζά κι από μαρούλια. Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια άλλαξα κάτι. Δεν πίνω πια φραπέ γιατί δεν έχει στο κυλικείο της Βουλής. Μου έμαθε ο φίλος μου ο Φλαμπουράρης τον φρέντο εσπρέσσο.
Ερ. Πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ενώ προτείνετε οικουμενική με όλους όσους αποκαλείτε κλέφτες, ενώ ζητάτε νέο σκληρό μνημόνιο και κυβέρνηση τεχνοκρατών τύπου Παπαδήμου ή Στουρνάρα, ενώ θαυμάζετε τη Γερμανία και τη Μέρκελ πολλοί, ιδιαίτερα νέοι, σας ψήφισαν για αντίδραση;
Απ. Τι να μου πω; Ακόμα κι εγώ καμιά φορά εντυπωσιάζομαι για το πόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που με ψηφίζουν.
Σταύρος Θεοδωράκης
gallery thumbnail
Ερ. Καλησπέρα, καλησπέρα
Απ. Καλησπέρα καλησπέρα
Ερ. Συνέντευξη;
Απ. Συνέντευξη.
Ερ. Βουλή;
Απ. Χάλια
Ερ. Γιατί;
Απ. Κυριάκος
Ερ. Θα τους πάρει όλους;
Απ. Έτσι φαίνεται
Ερ. Εσύ;
Απ. Ποτάμι
Ερ. Οι βουλευτές σου;
Απ. Δε βλέπεις;
Ερ. Τι;
Απ. Ο καλύτερος είναι ο Αμυράς
Ερ. Φαντάσου…
Απ. Τι;
Ερ. Σχήμα λόγου
Απ. Ξέρω
Ερ. Οικουμενική;
Απ. Δε με ψήνει
Ερ. Πόσο γαμάτος είμαι;
Απ. Άπειρα
Ερ. Το ξέρω
Απ. Κι εγώ
Ερ. Καληνύχτα, καληνύχτα
***
Σε άλλα νέα, είδαμε την πολυαναμενόμενη μάχη των αρχηγών ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ στη Βουλή για το ασφαλιστικό. Και δώστου από τη μία «είστε νεοφιλελεύθεροι» δώσε από την άλλη «είστε αριστεροί». Και οι δύο σαν συνεννοημένοι να προσάπτουν στον άλλον «κατηγορίες» που ο «αντίπαλος» δέχεται ευχαρίστως με στόχο να προσδεθεί ο λαός σε μια ακόμα αυταπάτη. Πολιτικά, επικοινωνιακά, αυτό που θέλουν να πετύχουν είναι να σκουπίσουν ό,τι υπάρχει γύρω τους ώστε να ενισχυθούν οι δύο νέοι πόλοι που θα εναλλάσσονται στην κυβέρνηση σαν τον παλιό καλό καιρό. Σημασία δεν έχει τι λέει ο άλλος. Σημασία έχει να σε εμφανίζει όπως θέλεις να εμφανίζεσαι στο κοινό που απευθύνεσαι. Έτσι, ο Τσίπρας θα παραμένει «Αριστερός» όσο θα του προσάπτει ο «αντίπαλος» αυτή την κατηγορία και ο Μητσοτάκης όσο θα κατηγροείται ως νεοφιλελεύθερος θα συσπειρώνει όλο το συρφετό από Ποτάμι μέχρι Τζήμερο και Χρυσή Αυγή.
Την ίδια ώρα η ΕΕ αντιγράφει μεθόδους και πρακτικές του Ναζισμού απέναντι στους πρόσφυγες και εμείς θα αναγκαστούμε να καταπιούμε το νέο μνημόνιο μην τυχόν και χάσουμε το τρένο του πολιτισμού. Αλήθεια, αυτοί που ισχυρίζονται πως η Ελλάδα είναι ο πολιτιστικός κληροδότης του ευρωπαϊκού πνεύματος τι απέγιναν;
Τέλος, για μια ακόμα φορά που βγαίνουν οι αγρότες στα μπλόκα ακούμε την ίδια καραμέλα: μην κλείνετε τους δρόμους γιατί θα στρέψετε την κοινωνία απέναντί σας. Λες και αν δεν τους κλείσουν τους δρόμους θα βγούν όλοι να τους  συμπαρασταθούν. Άλλωστε και ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ με τους αγρότες δεν είναι;
Η πραγματικότητα είναι ότι στα μπλόκα των αγροτών χτυπάει η καρδιά της αντίστασης στην νέα λαίλαπα που θα μας σαρώσει έναν προς έναν.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις