ΒΑΛΤΟΣ

Από το οικονομικό δελτίο των τελευταίων ημερών καταγράφουμε: Τη συμφωνία «σε όλα» που επετεύχθη ανάμεσα στην αμερικανική «Onex» και τον όμιλο Ταβουλάρη, για τα ναυπηγεία της Σύρου. Το «ντέρμπι» για το σιδηροδρομικό κέντρο εμπορευμάτων στη δυτική Θεσσαλονίκη, για το οποίο, στην πρώτη φάση του διαγωνισμού, υπέβαλαν προσφορές η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του ομίλου Περιστέρη και η «Beltera» του ομίλου Ιβάν Σαββίδη. Τις υπογραφές που έπεσαν ανάμεσα στον κινεζικό όμιλο «Shenhua Group Corporation Limited» και τον όμιλο Κοπελούζου για «μπάσιμο» στα αιολικά πάρκα. Αλλά και με τη ΔΕΗ, για ηλιακή ενέργεια και περιβαλλοντική αναβάθμιση παραγωγικών μονάδων, σε πεδία όπου ήδη «παίζουν μπάλα» ευρωπαϊκά μονοπώλια. Το Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Αναπτυξιακής Τράπεζας της Κίνας και του ΑΔΜΗΕ, αλλά και μεταξύ της πρώτης, του ομίλου Μυτιληναίου και της κινεζικής μεταλλουργικής «China Nonferrous Metal Industry's».
Μόνο μια ματιά αρκεί, για να αντιληφθεί κανείς τα «σπρωξίδια» με τα οποία ανταγωνιστικά επιχειρηματικά συμφέροντα προσπαθούν να πάρουν θέσεις στους δρόμους της Ενέργειας και του Εμπορίου (και) στη χώρα μας. Κι αν η κυβέρνηση προβάλλει αυτό το «επενδυτικό ενδιαφέρον» ως επιβεβαίωση της πολιτικής της, ο λαός θα πρέπει να έχει στο νου του ότι στο «βάλτο με τα βουβάλια» πληρώνει με τον ιδρώτα του τα κέρδη του κεφαλαίου, ενίοτε και με το ίδιο του το αίμα...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις