Κοκτέιλ Μολότωφ #213

  • Πήρα διδακτορικό στην κοινωνιολογία από αγγλικό πανεπιστήμιο. Έσκασα ένα κάρο λεφτά αλλά δεν βρίσκω πουθενά δουλειά. Ποιος φταίει;
  • Οι μετανάστες. Όλες οι έδρες στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι κατειλημμένες από Αφγανούς και Πακιστανούς.
  • Έχω κατάστημα με κοσμήματα και οι πωλήσεις μου έχουν πέσει στον Καιάδα εδώ και τρία χρόνια. Ποιος φταίει;
  • Οι μετανάστες. Το σκούρο δέρμα ως θέαμα έχει επιστημονικά αποδειχθεί ότι αποτρέπει τον κόσμο απ' το να θέλει να αγοράσει χρυσαφικά.
  • Είμαι συνταξιούχος, μου έκοψαν την σύνταξη και τώρα πρέπει να πληρώνω τα φάρμακά μου από την τσέπη μου. Είμαι στα πρόθυρα της απελπισίας. Ποιος φταίει;
  • Οι μετανάστες. Δεν πληρώνουν ένσημα για να έχεις σύνταξη και δεν αρρωσταίνουν ποτέ, με αποτέλεσμα να πέσουν έξω οι φαρμακευτικές εταιρείες και να καταστραφεί το σύστημα υγείας.
  • Είμαι interior decorator, με δύο πτυχία, αλλά δεν ανοίγει κανένα in σπίτι και καμία επιχείρηση για να απασχοληθώ. Ποιος φταίει;
  • Οι μετανάστες. Έχουν κάνει must στον Έλληνα την κουρελού και δεν ενδιαφέρεται πια για interior decoration. 
  • Γεωπόνος είμαι, δέκα χρόνια άνεργος. Πότε θα δουλέψω;
  • Όταν φύγουν οι μετανάστες, που αποθαρρύνουν την ελληνική γη από το να χρειάζεται τις υπηρεσίες σου.
  • ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργιας τελείωσα, άνεργος. Θα γίνει κάτι με την περίπτωσή μου;
  • Μόνο αν μαζευτούν όλοι οι μετανάστες να φύγουν. Τρομάζουν τα ψάρια. 
  • Πολιτικός μηχανικός εδώ, κεσάτια μεγάλα. Απολύθηκα από την Κατασκευαστική όπου δούλευα από το 2009, από τότε με επίδομα τη βγάζω. Πότε θα φτιάξουν τα πράγματα για μένα;
  • Όταν φύγουν οι μετανάστες που έχουν αναλάβει όλα τα δημόσια και ιδιωτικά κατασκευαστικά έργα οι εταιρείες τους και σε καταδικάζουν να μη βρίσκεις δουλειά.
  • Μπουζουξής είμαι ρε παιδιά, δε βρίσκω δουλειά, ο κόσμος δεν βγαίνει στα κέντρα όπως παλιά. Ποιος φταίει;
  • Οι μετανάστες. Επέβαλλαν την έθνικ μουσική και πέρασαν τη θηλειά στο λαιμό του τίμιου, παραδοσιακού μπουζουκομάγαζου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις