Εγώ ο φασιστάκος…

Μου θύμισαν διάφορες δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο τότε που ο Διονύσης μου απηύθυνε έναν λίβελο γιατί λέει μονοπωλούσα τον σοσιαλισμό και δεν επέτρεπα και σ’ εκείνον να δηλώσει σοσιαλιστής, λες και είχα κληρονομήσει τον σοσιαλισμό με συμβολαιογραφική πράξη και με μάρτυρες τους Μαρξ και Λένιν! Σ’ εκείνον τον λίβελο ο Διονύσης με κατηγορούσε για αμηχανία επειδή προσπαθούσα να ξεσκεπάσω τον ταξικό εχθρό. Σ’ εκείνο τον λίβελο ο Διονύσης με κατηγορούσε γιατί δεν έχω τις πόρτες ανοιχτές, λες και είναι χάνι, για να μπορεί να μπαινοβγαίνει ο κάθε Διονύσης όποτε θέλει. Στον λίβελο εκείνο ο Διονύσης με κατηγόρησε ότι τον έβλεπα σαν κρυφοΣυριζαίο και σαν πράκτορα του Μανιαδάκη!
Ολοκληρώνοντας εκείνην την ύβρη εναντίον μου ο Διονύσης με προκαλούσε απευθύνοντάς μου τον λόγο με το «άκου φασιστάκο»! Κι όμως περάσαμε πολλά διήμερα καλοκαιρινά μαζί στα βουνά και στις παραλίες ολόκληρης της χώρας, αλλά όταν μας τραγουδούσε εκεί ποτέ δεν μου απευθύνθηκε με το «άκου φασιστάκο»! Στο τέλος της ύβρης του, ξεχώριζε αυτούς που θα σκεφτούν να τον κρίνουν δίκαια και τους «φασιστάκους» σαν κι εμένα που δεν θα σκεφτούν μόνο αλλά θα γράψουν κιόλας την κριτική τους! Μάλιστα κατέληγε αποκαλώντας με και γλίτσα! Φασιστάκος και «γλίτσα» λοιπόν! Τότε καίτοι «φασιστάκος» είπα να μην του απαντήσω γιατί τις περισσότερες φορές οι Διονύσηδες πολύ σύντομα απαντούν μόνοι τους στον εαυτό τους.
Χθες λοιπόν η κυβέρνηση, την οποία υπηρετεί από διευθυντική θέση και η οποία με τη σειρά της υπηρετεί τα παράσιτα τους πλουτοκράτες, συμφώνησε στην ψήφιση μιας ακόμα αντιλαϊκής βαρβαρότητας, την οποία παρουσιάζει σαν ευλογία για τον λαό και τον τόπο! Ο Διονύσης αυτήν την βαρβαρότητα την διαφημίζει ως ευλογία από θέση ευθύνης! Το τσάκισμα συντάξεων και μισθών, την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών, το άνοιγμα των καταστημάτων της Κυριακές, την φορολογία ακόμα και των πεινασμένων με την μείωση του αφορολόγητου, το σφάξιμο του κοινωνικού επιδόματος, την διευκόλυνση των μαζικών απολύσεων, το ξεπούλημα της ΔΕΗ, όλα αυτά ο Διονύσης τα διαφημίζει ως ευλογία για τον λαό και τον τόπο!
Δεν θέλω να κάνω κριτική στον Διονύση που επέλεξε να «τραγουδάει» στη συγκεκριμένη θέση γιατί αντιλαμβάνομαι ότι το κάνει για να πληρώσει το ενοίκιο και τα υπόλοιπα έξοδα του μήνα! Δεν κρίνω τον Διονύση που παπαγαλίζει την ορθότητα, την καλοσύνη και την εμορφάδα του τετάρτου μνημονίου! Θέλω όμως να τον ρωτήσω μετά και το τέταρτο ουσιαστικά μνημόνιο και με τον ίδιο στην υπηρεσία όλων των μνημονίων, ποιος είναι η γλίτσα και ο φασιστάκος;!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις